SOSYAL MEDYA GEYİKLERİ

İnsan Vücudunun Hiç De Mükemmel Olmaması

Ekşisözlük‘ten okuyanı güldüren, tespit gibi tespit diyeceğimiz oldukça güzel bir yazı:

Life is drunk yazmış: İnsan Vücudunun Hiç De Mükemmel Olmaması

bu konuda çok doluyum lan. yıllarca dünyanın en gelişmiş, en mükemmel canlısı olduğumuz, bu kadar mükemmel bir sistemin kendiliğinden oluşamayacağı söylendi durdu. kime, neye göre kardeşim?

kimse de çıkıp demiyor ki aga bu nedir? birincisi şarj süremiz çok fazla. şimdi bi telefon alsanız ve size günde 16 saat kullanmak için 8 saat şarj etmelisiniz deseler yeri göğü yıkarsınız. sözlük rezalet başlıklarından geçilmez. ama konu insan olunca mükemmel sistem dimi? ya bırak allasen.

hadi şarj olayını görmezden gelelim tamam peki hasta olmayı ne yapacağız? ya dün grip denen sikko hastalık yüzünden gözümü açamadım. grip lan grip canlı mıdır cansız mıdır bilmem bi virüs lan. bu mükemmel sistem sırf çoraplarını çıkarırken fıtık oluyor, bu da mı normal? hadi her şeyi geçtim ishal oluyor lan ishal. paçalarından bok akan mükemmellik mi olur? peki ya kellik? bir mükemmellik düşünün ki o kadar evrim falan fıstık sonucunda esat kıratlıoğlu gibi dolanıyor. kimi kandırıyonuz lan siz? tıp bilmine inancım kalmıyor yeminle böyle şeyleri gördükçe. kimse bana bağışıklık sistemi falan demesin, kalbini kırarım. bazen kendini düşman olarak görüp yok etmeye çalışan salak hücrelerin oluşturduğu bir sisteme bütün hayatım boyunca nasıl güveneyim ben?

peki hiç hapşırırken veya hıçkırırken nasıl göründüğünüzü hiç düşündünüz mü? hapşırırken kalbi duran, gözünü bile açık tutamayan aciziyette varlıklarız neymiş ön gölöşmöş conlo bözöz. hapşırırken biri karşında hareket çekse haberin olmayacak şu afra tafraya bak. bir de yorulmak meselesi var tabi. 1 saat koşsak götümüzden nefes almaya çalışıyoruz ama ortamlarda mükemmel sistemiz deriz kim bilecek amına koyim. daha erken boşalma, iktidarsızlık v.s mevzular da var hep bir arkadaşımızın başına gelen fakat onlara hiç girmiyorum çünkü gerçekten ağır konuşucam bak. noldu mükemmel canlı boynu bükük duruyorsun öyle?

uzaydan, başka hayatların yaşandığı gezegenlerden falan bizi izliyorlardır beyler, bayanlar bakın kendimize gelelim, mükemmel falan değiliz. çok pis taşak geçiyolardır bizimle. plüton’daki 750 yaşındaki android adam götüyle gülüyordur bize kesin “5 dakikada boşalan adam bizi bulmaya çalışıyor galakside puhahahahah tipe bak. ara ara bulursun belki, sen önce bokunu tutmayı bi öğren puhahaha” diye. adam haklı beyler, hem 5 dakika ne harbiden ya 🙁

Oy ver

-6 points
Upvote Downvote

Total votes: 34

Upvotes: 14

Upvotes percentage: 41.176471%

Downvotes: 20

Downvotes percentage: 58.823529%

Comments

Yükselişe Geçenler

To Top

Merhaba!

Forgot password?

Hesabın yok mu, hemen açalım! ÜYE OL

Forgot your password?

Enter your account data and we will send you a link to reset your password.

Your password reset link appears to be invalid or expired.

Close
of

Processing files…